Friday, December 16, 2011

SEGMEN : Pertemuan Dan Perpisahan

 Klik banner for join . 
Assalamualaikum .

Sesegar bau bunga-bungaan begitulah segarnya ilham pertemuan.
Menunggu. Sesuatu yang sangat menyebalkan bagi saya . Saat saya harus bersabar dan terus bersabar . Menantikan kehadiran dirimu . Entah sampai bila saya harus menunggu sesuatu yang sangat sulit untuk  saya jalani . Hidup dalam kesendirian , sepi tanpa dirimu .  Kadang saya berpikir, mahu mencari penggantimu saat awak jauh disana .

Gelisah sesaat saja tiada kabar dari awak . Saya curiga entah penantian saya takkan sia-sia dan berikan satu jawapan pasti entah sampai bila saya harus bertahan .
saat awak jauh disana , rasa cemburu merasuk ke dalam pikiran saya . Melayang tak tentu arah tentang dirimu. 
Apakah sama yang awak rasakan ?

Saya berjumpa dengan awak pada 26 November 2011 kan ?. Tapi , hanya sementara . Kita orang sukar hendak berjumpa kerana dia sibuk belajar. Kami masih belajar tapi lain gred . Dia duduk diperantauan , nak contact pun susah apatah lagi nak berjumpa . Dia jarang balik Malaysia . huhu . sedih sangat . So , time dapat jumpa dia ni , Saya menghargai masa yang kita orang lalui bersama . 

Ada sesetengah perkara yang tak dapat kita luahkan dengan kata-kata

Saya tak pandai nak bersembang lah awak, saya ni pendiam , pendiam sangat . Sorry ye awak sbb buat awak rasa tak selesa dengan saya . Sorry sangat . Saya tak tahu lah memperbaiki diri ini macam mana . Boleh awak bagi tahu kat saya ?

Pada hari kita berjumpa kan awak , awak banyak sangat bercakap. Hahaha . Saya suka . Manis je muka awak masa tu . dengan tahi lalat di hidung dan longhat Kedah awak tu , membuatkan diri awak tu terselah dan mempesona tahu ? Saya tak tahu lah nak cakap macam mana dah , tapi , awak bagi saya sangat perfect.

Mak saya pun dah suka kat awak . Hari tu mak saya kata , dia nak jadikan awak sebagai anak angkat dia , tapi , tak sempat pulak nak beritahu kat awak sbb masa tu , kita semua dah nak balik . Kita berjumpa pun di majlis perkahwinan kawan kan ? Tak sempat nak bersembang lama-lama kan ? Memang rasa sekejap je berjumpa dengan awak , rasanya tak sampai 1 jam pun . Tapi tak pe , kita sempat tangkap gambar bersama kan ? Tapi , gambar tu tak lawa lah , saya terpandang kamera lain -_- tak lawa sangat . huhu , sedih . kalau gambar tu lawa , maybe saya akan tenung gambar tu lama-lama awak tahu ? hehe .

Awak awak , saya ada save gambar awak kat h/phone kite tau , Tapi , saya lupa nak kasi tahu kat awak lah  . Haish , awak , saya tak tahu lah nak cerita macam mana lagi .

Sebelum kita bergerak untuk pulang , saya sempat cakap kat awak 'Terima Kasih' sbb sudi bersembang dengan saya walaupun masa tu , ramai lagi perempuan nak bersembang dan tangkap gambar bersama dengan awak . Yelah , sapa lah sayakan , saya pinjam pakwe orang . Awak tu terkenal , saya tak terkenal langsung . Sapa yang tak kenal awak kan kat tempat public macam tu kan ? of course la kenal . Saya bukanlah nak menumpang kePOPULARan awak tu . Saya just nak kasi tahu yg saya minat dan sayang awak sangat , Mat Luthfi ! Semoga pertemuan dan perpisahan kita pada hari itu akan awak kenang walaupon saya tahu awak tak akan mengenang nya . Walau raga kita terpisah jauh , namun hati kita selalu dekat . Bila kau rindu pejamkan matamu dan rasakan aku . Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh terhapus ruang dan waktu . Percayakan kesetiaan ini akan tulus , I LOVE YOU . Sekian dari saya . Salam sayang . 

Ingatan dan perasaan sayang yang kamu rasai , itulah yang dinamakan secebis keajaiban ...

  my koleksi :) 





dream high : korang mesti tak paham kan apa yg Ash cuba nak sampaikan ni ? hek'eleh , rilex lah , Ash sendiri pon tak paham -__- haha . just nak kasi tahu yang ash dapat berjumpa dgn Mat Luthfi ni , then berpisah macam tu ja . haha . point ? memang tak dek dlm isi ni -__- aisyh , korang baca je lah kat [SINI] maybe entry tu , boleh buat korang paham skit . hehe , 


2 comments:

Dhia adawiyah said...

wahh ~ matlutfi lahhh ~ haha .. walaupun tak berapa paham . tp, asewnye paham kot ? haha .. jemput mai blog saya k .. ada join jugak segmen ni .. :)

Prof. said...

Hadiah ? Sini

http://qesahsaya.blogspot.com/2011/12/hadiah-untuk-pemenang-1st-segmen.html

ZALORA COMMUNITY CONTRIBUTOR BADGE

ash_tsukidate.blogspot.my review

ShoutBox

Powered by Blogger.