Saturday, November 19, 2011

GA Saya Nak Angry Bird Keychain!

Ash join Giveaway nie , korang bila lagi ? :)




Saya Nak Angry Bird Keychain

Syarat GA

1. Buat 1 entry berkaitan GA ini di blog masing-masing.
2. Nyatakan kenapa anda mahu ANGRY BIRD KEYCHAIN
" saya mahu ANGRY BIRD KEYCHAIN kerana adik-adik saya memang minat ANGRY BIRD. kalau saya terpilih sebagai pemenang , saya boleh kasi kat adik saya :) "
3. Nyatakan ANGRY BIRD mana yang anda minat berdasarkan Gambar dibawah.
Saya minat warna merah ... so , saya nak ANGRY BIRD warna merah :)) -A-


4. Jangan lupa letak banner GA ini juga dan linkkan ke blog pupel http://www.pupel.blogspot.com/ 
5. Folow kedua-dua blog pupel iaitu http://www.pupel.blogspot.com/ & http://www.ohhpupel.blogspot.com/
6. Tag Minima 5 orang rakan blogger.
Tag : Qienah , cikpuanhadi , cp , nana ,  makcikleez

7. Sila tinggalkan komen di entry ini selepas selesai perkara no1-6, jangan lupa letak url entry anda ye.
8. Tarikh tutup 16/12/2011

Hadiah untuk GA ini berupa Keychain Angry Bird atau apa sahaja barangan angry bird yang pada fikiran pupel sesuai untuk diberikan kepada pemenang GA ini. Untuk kali ini pupel akan menggunakan RANDOM.ORG untuk membuat cabutan undian bagi mencari pemenang.


*komen anda akan diterbitkan setelah nama anda diupdate di SENARAI PESERTA.
mohon jangan hantar 2 kali komen yang sama bagi mengelakkan kekeliruan

No comments:

ZALORA COMMUNITY CONTRIBUTOR BADGE

ash_tsukidate.blogspot.my review

ShoutBox

Powered by Blogger.